Sympa Menu

cc-ro - Re: [Cc-ro] ultima sansa pentru corecturi

cc-ro AT lists.ibiblio.org

  • From: "Iulian Dogariu" <iulianu AT gmail.com>
  • To: cc-ro AT lists.ibiblio.org
  • Subject: Re: [Cc-ro] ultima sansa pentru corecturi
  • Date: Wed, 18 Jun 2008 20:26:52 +0300

Salut Bogdan,

Am trecut în revistă
http://staging.creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/ro/legalcode şi
am găsit următoarele chiţibuşuri:

Art. 3, litera (d): ar trebui să fie „notăm" în loc de „notam";
Art. 3, litera (d), nr (i): dezacord, mi se pare corect „un tip de
utilizare a operei ar fi supus" în loc de „un tip de utilizare a
operei ar fi supusă". Acordul ar trebui să fie „un tip [...] ar fi
supus". La fel şi la nr. (ii) de la aceeaşi literă (d);
Art. 4, litera (a): acronimul URI vine de la Uniform Resource
Identifier, nu Indicator. În plus, ar trebui să fie „nicio" în loc de
„nici o", conform faimoaselor norme ale Academiei;
Art. 4, litera (b): „menţiuni similare pentru toţi Autorii care
contribuie Colecţie" - aici cred că lipseşte o prepoziţie;
Art. 8, litera (c): ar trebui să fie „invocării" în loc de „invocarii";
Notă privind Creative Commons: „s-a identificat în mod expres ca
fiind" în loc de „s-a identificat în mod expres că fiind".

Cam atât. Aceste mici erori par a fi prezente şi în
http://staging.creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ro/legalcode
, însă numerotarea articolelor e puţin alta în acel document.

Succes!

iulian

--
Iulian Dogariu http://www.jayomega.net/
GPG: 0x92B1C594 {jabber|mailto}:iulianu at gmail.com

-- "Live as if you were to die tomorrow.
Learn as if you were to live forever." (Gandhi)

Archive powered by MHonArc 2.6.24.

Top of Page