Sympa Menu

cc-ro - [Cc-ro] ultima sansa pentru corecturi

cc-ro AT lists.ibiblio.org

  • From: "Bogdan Manolea" <bogdan AT legi-internet.ro>
  • To: <cc-ro AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: [Cc-ro] ultima sansa pentru corecturi
  • Date: Wed, 18 Jun 2008 18:01:47 +0300

Salut !

Aproape am finalizat procesut de implementare a licentelor CC in Romania.

Cei de la CC ma roaga insa sa avem cit mai multe priviri independente pentru o corectura gramaticala si ortografica asupra licentelor in sine, pentru ca dupa ce se lanseaza, chiar daca este si o virgula eroare - acestea nu se pot modifica.

Asa ca, va rog frumos daca aveti timp sa va uitati putin pe text si sa imi spuneti daca vedeti niste erori ce trebuiesc indreptate.
Mai jos aveti linkuri catre toate licentele.
http://staging.creativecommons.org/licenses/by/3.0/ro/legalcode
http://staging.creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/ro/legalcode
http://staging.creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ro/legalcode
http://staging.creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ro/legalcode
http://staging.creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/ro/legalcode
http://staging.creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/ro/legalcode

Cum textul este cam acelasi intre licente, daca vreti sa vedeti numai 2, va rog uitati-va la
http://staging.creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ro/legalcode
http://staging.creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/ro/legalcode

In acceasi ordine de idei, daca aveti si mai mult timp si vreti sa va uitati si pe traducerea de pe site puteti sa vedeti la:
http://creativecommons.org/license/?lang=ro
+
http://staging.creativecommons.org/licenses/by/3.0/deed.ro
http://staging.creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/deed.ro