cc-pl - Re: [Cc-pl] zbiorowe zarządzanie - wątpliwości muzyków

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Krzysztof Siewicz <siewi AT interia.pl>
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: Re: [Cc-pl] zbiorowe zarządzanie - wątpliwości muzyków
  • Date: Wed, 08 Dec 2010 16:27:13 +0100

Witam!

Dzięki Wszystkim za wypowiedzi. Czy ktoś z Was ma coś przeciwko
przekopiowaniu Waszych słów na hc forum? Dobrze byłoby, gdyby artyści
dowiedzieli się nieco od specjalistów.

W zasadzie nie mam nic przeciwko, ale trzeba mieć świadomość, że maile, które tu piszę rzadko można uznać za "wypowiedź specjalisty". Zwykle są pisane dość szybko, z mnóstwem uogólnień itd.

Przy takim przekopiowaniu to, co napisałem może stać się jeszcze mniej przydatne, a bardzo możliwe że może wprowadzać w błąd.

Krzysiek

Nadal nie wiesz, co wybrac na prezent?
Sprawdz nasz poradnik >> http://linkint.pl/f2885

http://linkint.pl/f2885