cc-pl - [Cc-pl] Creatywne Comonsy a utwór pochodny

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Przemysław Adam Śmiejek <tristan AT b7.pl>
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: [Cc-pl] Creatywne Comonsy a utwór pochodny
  • Date: Sun, 21 Dec 2008 22:18:56 +0100

Witam,

mam zrobić materiał edukacyjny. Niestety nie może on być wolny, bo ma
stanowić o przewadze jednego ośrodka nad pozostałymi. Pasują mi jednak do
niego niektóre zdjęcia z Wikipedii. Oczywiście są na zarażającej licencji
CC BY-SA. I teraz pytanie, czy wykorzystanie takiego zdjęcia w materiale
video oraz prezentacji to po prostu wykorzystanie i łapie się pod wolność
wykorzystania, czy też jest to utwór pochodny i zaraża?

--
Przemysław Adam Śmiejek