cc-pl - [Cc-pl] Czy ja czegoś nie rozumiem, czy zdelegalizowano CC i FLOSS?

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Przemysław Adam Śmiejek <przemyslaw.smiejek AT alrauna.org>
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: [Cc-pl] Czy ja czegoś nie rozumiem, czy zdelegalizowano CC i FLOSS?
  • Date: Sun, 11 Nov 2007 13:24:58 +0100

Witam,

właśnie sobie czytam to:

http://prawo.vagla.pl/node/7454

i z przerażeniem stwierdzam, że FreeWare, FreeSoftware, Creative Commons i
Public Domain od tygodnia nie istnieją w polskim prawie autorskim. Podobnie
zresztą jak różne osobiste umowy z autorami ,,wartości intelektualnych''.

Zaprenumerowałem więc tę listę i nadal nie widzę specjalnie jakiś dyskusji
na ten temat (może przeoczyłem?). Czy więc ja się mylę i źle rozumiem
sytuację? Czy też może ludziom ta delegalizacja nie przeszkadza?

--
Przemysław Adam Śmiejek; e-mail: przemyslaw.smiejek AT alrauna.org;
tel. GSM: +48 887-857-555; Jabber: tristan AT jabber.bnet.pl;