cc-pl - [Cc-pl] SASQ nie odchodż

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: anirawojan <anirawojan AT tlen.pl>
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: [Cc-pl] SASQ nie odchodż
  • Date: Wed, 18 Apr 2007 08:47:05 +0200

SASQ!
Jest mi niewymownie przykro, że w Twej pamieci zabrnełam w rejony
twardogłowych politruków, a proszę - ja także - nie odchodź. Toczymy spory,
ale kierunek ruchu mamy wspólny, chcemy zmienić ten padół łez i niedoli na
miejsce przychylne swobodnej twórczości, swobodej mysli. Tu się zaczynaja
oczywiście schody, bo zawłaszczenie wszystkich dosłownie mysli i idei przez
politykę jest niestety niestety niestety faktem. Ale tez bez polityki, innymi
słowy tworu zwanego państwem w ogóle nie można sobie wyobrazić przetrwania
ludzkości. Bez policji, wojska, kodeksu karnego, aparatu przemocy panstwowej
najprawdopodobniej bysmy sie juz do ostatniego egzemplarza pozabijali.Stąd
pomysły zapewne takie, żeby organizować PARTIE np. Piratów, wyrażające to, co
nas boli, lub nasze pragnienie lub aspiracje. PARTIE - po to, by zabrac głos
w debacie publicznej, a przypominam, że encyklopedyczna definicja partii
"grupa zmierzająca do przejęcia politycznej władzy w państwie" nadal rulez.
A skoro PARTIA Piratów to zaczynają się asocjacje i przypominanie - a to na
lewo, a to na prawo. Przy czym sądzę, że każdy normalny człowiek, nie trzeba
tu towarzystwa tak sublimowanego mentalnie jak lista CC - zdaje sobie sprawe,
że i ci z prawa i ci z lewa zawłaszczaja ekonomicznie i mentalnie nasz świat,
a przy okazji Polske. Więc nikt tu polityki nie kocha, ale ludzie tacy jak ja
czy kolega, który tak ci ostatnio podpadł próbujemy zwrócic uwage na fakt, że
jest za dużo NA LEWO. Bo LEWO, dla ludzi takich jak ja, świadków komunizmu,
nie wiem jak z Tobą, nie dobrze sie kojarzy, z Jożefem Stalinem i kgb,
największą zagładą masową ludzkości w nowożytnych dziejach świata, a przy
okazji wynarodowieniem Polski.
A wszystko to, co napisałam wyżej, przyznaję, nie przesądza oczywiście
sprawy poglądów aktualnych, raczej jest świadectwem zaprzeszłej
nadwrazliwości egotripowej. Nawet taka konserwa jak de Gaulle powiedział
kiedys : "kto w mnłodości nie był socjalistą jest świnią". Bo odwieczne jest
marzenie równości.
anira

PS o PP . Z dzieciństwa wyniosłam miłość do Piratów, fascynację, zachwyt i
nie panimaju czemu uważa się tu, że słowo PIRAT ma złe skojarzenia w języku
polskim. A właśnie to pokazuje jak bardzo sie różnimy idąc w te samą stronę.
I to wedle mnie swiadczy o tym ,że CC idea jest o wiele pojemniejsza i
wazniejsza niz wszelkie semantyczne schody.
POZDRAWIAM SASQ - nie odchodż

  • [Cc-pl] SASQ nie odchodż, anirawojan, 04/18/2007