cc-pl - Re: [Cc-pl] Artykulik o tzw. "piractwie"

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: "Błażej Kaczorowski" <blazej.kaczorowski AT gmail.com>
  • To: "Creative Commons Polska" <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Artykulik o tzw. "piractwie"
  • Date: Tue, 17 Apr 2007 18:16:41 +0200

Dzięki, wiedziałem, że nie będą musiał sie wypowiadać.

Kusi mnie zacytować Lessiga nt. Partii Piratów (wykład differences betven culture and code) bo to uprawnia PP do powoływania sie na niego.

17-04-07, SasQ <sasq1 AT go2.pl> napisał(a):
Dnia 17-04-2007 o 12:30:15 [grupa.g3] Marcin Sawicz
<marcin.sawicz AT grupag3.com> napisał:

> Dla mnie PP raczej sieje destrukcję niż buduje świadomość. Sama nazwa
> jednoznacznie wbija dyskusję na niewłaściwe tory. CC , FSF itp. nie są
> przecież organizacjami które zajmują się kradzieżą

Słowo-zapalnik....

> korsarstwem

kolejne słowo-zapalnik...

> [...]
> i jeszcze: lewacka

i znowu słowo-zapalnik...

> akcja medialna "zabierzmy jednym - dajmy drugim"

a tu cała wiązanka...

> [...]
> Dodatkowo jak każdy ruch lewicowo-rewolucyjny już przypisują
> sobie wszelkie zasługi.

i kolejna.

Ze względu na podwyższoną procentową zawartość słów-zapalników
[czyli słów mocno nacechowanych emocjonalnie i nie niosących w
sobie żadnej wartości merytorycznej, a stosowanych głównie w celu
"podłożenia ognia"] odradzam dalszą dyskusję z tym panem...

--
SasQ

Programowanie gier:   http://sasq.programuj.com/
Świadome śnienie:     http://ldmasta.w.interia.pl/