cc-pl - Re: [Cc-pl] [Spam] Nasza własność publiczna

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Jaroslaw Lipszyc <minus AT free.art.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] [Spam] Nasza własność publiczna
  • Date: Wed, 20 Dec 2006 23:50:40 +0100

Grzegorz Pacek napisał(a):

Mialem nadzieje, ze jak przejdziemy do konkretow to jakos w koncu wyjdzie nam wspolnota pogladow. Ciesze sie, ze znacznie wiecej nas laczy niz dzieli. Trzymajmy sie tego. Jesli zas chodzi o...

manifest dotkomunistyczny wcale nie jest mówieniem o konkretach, bo na
pewnym etapie (pułapie) nie da się móić o konkretach, a zawsze będzie
odwołanie do ideologii, filozofii, ekonomii etc. Mój problem polega na tym,
że za każdym razem, jak ktoś się tu chocby pośrednio odwoła do pogrobowców
Marksa, to ja się temu sprzeciwie. Acz podkreślam, jest to mój problem. I
cieszę się, że także kilku innych osób.

...to pamietajmy, ze jest to tekst zrodlowy. Nie ma sensu przesadne emocjonowanie sie nim. Nie wyraza on naszych pogladow naszymi slowami. Wyraza poglady Moglena slowami Moglena. Nie jest tekstem nieistotnym. Skonczmy jego tlumaczenie, bo po prostu powinien byc dostepny po polsku. przypomne, ze tutaj: http://www.antropologia.isns.uw.edu.pl/wiki/index.php/Manifest_dotkomunistyczny
pozdr
lips