cc-pl - Re: [Cc-pl] czy artysta produkuje ???

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: "Jakub Mrozowski" <phibro AT wp.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] czy artysta produkuje ???
  • Date: Fri, 17 Nov 2006 22:12:45 +0100

Dnia 26-11-2006 o godz. 21:29 ILUSTRATOR-redakcja napisał(a):

Mam nadzieję, że ty w swoim
> zawodzie tez dajesz wszystkim "popróbowac". A gdy uznają to co robisz za
> bubla, to z uśmiechem całując w buciki odprowadzasz ich do drzwi krzycząc
> "och nie płaććie mi błagam tylko nie płaćcie!"
>
> "Wolna Kultura" to przede wszystkim kultura daru.
> - artyści czekają na twój dar :)

Niezłe :)

Cieszę się, że ta dyskusja wreszcie schodzi na dobre tory. Jak czytałem
niektóre argumenty to nie chciało mi się wierzyć, że ludzie mogą tak myśleć
(to chyba taka ściema tylko, argumenty na siłę). Jeszcze raz chcę podkreślić,
że jestem za CC (dlatego zapisałem się na listę cc) i wierzę, że ułatwi to
życie odbiorcom oraz niektórym artystom - i każdy będzie zadowolony.
Tworzący, udostępniający i odbierający - a wszystko w ramach własnego wyboru
i za zgodą (wspólnie i w porozumieniu;).

Patetyczne pozdrowienie !!
Kuba

Kobiety demony i potwory eksplodujące inteligencją i seksualnością.
Tratwa Meduzy - prezentacja kontrowersyjnej twórczości - Zobacz:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fd35.html&sid=933