cc-pl - Re: [Cc-pl] (brak tematu)

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: cezos <cezos AT tutaj.com.pl>
  • To: seweryn siewert <sewerynsiewert AT o2.pl>
  • Cc: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: Re: [Cc-pl] (brak tematu)
  • Date: Tue, 15 Aug 2006 19:43:22 +0200

Hello seweryn,

> Wracając jednak do Partii Piratów, co dziwią mnie sformułowania w stylu
> Podobno piszą tu ludzi chcących tworzyć wolną KULTURę!
> Dla mnie nie musi być jakiegoś konkretnego programu, żeby
> stworzyć coś wspólnie (ciekawe jaką ideolo maiał Stallman rzucając
> na Usernet propozycję GNU)
> Z waszych wypowiedzi wynika raczej jasno, że w tym kraju partia
> polityczna musi być jasna i nieomylna. Na zachodzie jak się coś nie
> podoba większej grupie, to nie czeka na wybitny program wyborczy,
> tylko się zkrzykują i działają. Tak właśnie działą społeczeństwo
> [...]

I takie nastawienie mi się podoba, I ja proponuję nie pierniczyć jak
stare cioty tylko chwycić młoty w dłonie. Tobie też to proponuję, Lips
:)
Znowu przegadamy kilka dni i zostanie tylko ból głowy i odciski na
dupie. Nie żebym kogokolwiek agitował za PP, ale na Boga, nie
widziałem jeszcze nigdy, by cokolwiek zdziałano przerzucając się
sloganami. Ja wole iść rzucać z PP butelki z benzyną (symbolicznie
oczywiście) niż popijać kawkę z państwem tutaj (nic nie ujmując ani
państwu, ani kawce).

Moja deklaracja jest taka - OBIE TE ŁAPKI I GŁÓWKA DLA PP !!!

--
Best regards,
cezos mailto:cezos AT tutaj.com.pl