cc-pl - [Cc-pl] [Fwd: Film na licencji Creative Commons]

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Jaroslaw Lipszyc <minus AT free.art.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: [Cc-pl] [Fwd: Film na licencji Creative Commons]
  • Date: Mon, 27 Mar 2006 23:09:56 +0200

Co wy na to?

-------- Original Message --------
Subject: Film na licencji Creative Commons
Date: Mon, 27 Mar 2006 10:42:15 +0200
From: Radoslaw Brzozowski <radoslaw.brzozowski AT gmail.com>
To: jaroslaw.lipszyc AT wolnepodreczniki.pl

Witam

Nazywam się Radosław Brzozowski, spotkaliśmy się na wykładzie o
problemie z wolnością w informacyjnym świecie. Po wykładzie
wspomniałem o pierwszym filmie stworzonym wyłącznie za pomocą wolnego
oprogramowania.
Link do projektu http://orange.blender.org/
Stworzyłem/przetłumaczyłem też artykuł o filmie na wikipedii.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Elephants_Dream
Jest to mój pierwszy artykuł więc pewnie pozostawia wiele do życzenia.

Film został wydany na licencji Creative Commons.
Myślę że ciekawie było by zorganizować pokaz tego filmu w Polsce,
razem z wykładem na tema wolności w kulturze. Pozostawiam ten pomysł
pod Twoją rozwagę.

Z wyrazami szacunku
Radosław Brzozowski

--
GNU/Linux user #314473

  • [Cc-pl] [Fwd: Film na licencji Creative Commons], Jaroslaw Lipszyc, 03/27/2006