cc-pl - Re: [Cc-pl] Poznaj Linuksa

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Michal Adamski <sero AT ert.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Poznaj Linuksa
  • Date: Mon, 16 Jan 2006 00:40:05 +0000

On Monday 16 January 2006 00:25, m.m wrote:
> ufam, ze o rh, o ktorym NIE MAM POJECIA, a mam kompletna
> dystrybucje i ciagle nie mam kogo zapytac jak toto instalowac, choc
> w sieci niby masa materialow, grupy, itp itd - ufam, ze tez bedzie
> mozna przy okazji, na koncu, juz po ubuntu, popytac :)

RH jest poczciwą dystrybucją linuksową, która starzy wyjadacze znają
nawet jeśli aktualnie jej nie używają, więc nie powinno być problemów
by znaleźć kogoś kto się na tym zna.
Pytać będzie można nie tylko po, ale i w trakcie :)
Teraz jestem na etapie zbierania ekipy wykładowćów i ludzi chętnych do
pomocy. Jeśli na tej grupie się znajduje ktoś taki, to bardzo proszę
o kontakt :)
O tym jak wyglądały poprzednie edycje można przeczytać na stronie
http://poznaj.linux.pl/ Niebawem powinna być gotowa strona trzeciej
edycji.