cc-pl - [Cc-pl] Poznaj Linuksa

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Michal Adamski <sero AT ert.pl>
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: [Cc-pl] Poznaj Linuksa
  • Date: Sun, 15 Jan 2006 23:25:56 +0000

Witam,
Wspólnie ze SzLUUG (Szczecińska Grupa użytkowników Linuksa i Uniksa)
ogranizowałem przez ostatnie 2 lata imprezę pod chasłem "Poznaj
Linuksa" (http://poznaj.linux.pl/). Przedsięwzięcie miało na celu
promocję tego systemu wśród mieszkańców mojego miasta. W związku ze
sporym zainteresowaniem tematem, w tym roku impreza ma charakter
ogólnopolski i jest organizowana jednego dnia (25. marca) w kilku
miastach jednocześnie, a ja zajmuję się organizacją części
warszawskiej.
Jako że zarówno środowska Linuksowe jak i CreativeCommons zaczerpnęły
wiele z poglądów głoszonych przez Richarda Stallman'a, chciałbym się
zapytać czy w CC znalazł by się ktoś chętny do przerowadzenia podczas
imprezy w Warszawie wykładu na temat wolnej kultury, stosowanych
licencji (nie tylko na oprogramowanie), zagrożenia stangnacją kultury
w dzisiejszych czasach oraz zaprezentował samą organizację CC i
powiedział coś o jej działalności.