cc-pl - Re: [Cc-pl] Poznaj Linuksa

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Michal Adamski <sero AT ert.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Poznaj Linuksa
  • Date: Mon, 16 Jan 2006 00:07:19 +0000

On Sunday 15 January 2006 23:33, m.m wrote:
> na czym ta jednodniowa impreza linuksowa ma polegac?

Na promowaniu Linuksa, opowiedzeniu czym jest, pokazaniu
alternatywnych programów dla tych które są pod windows, a nie ma ich
pod Linuksem, na zaprezentowaniu możliwości, ale głównie chodzi o
prezentowanie Linuksa jako systemu na biurko.
Będzie można dostać płytkę z Linuksem, dowiedzieć się jak go
zainstalować, zobaczyć sprzęt działający pod Linuksem i posłuchać co
mają do powiedzenia ludzie używający Linuksa na codzień :)

> czy bedzie mozna np. dowiedziec sie jak z sensem zainstalowac, krok
> po kroku, jakas dystrybucje ? np. beda konsultanci, do ktorych
> mozna zwrocic sie o wskazowki,rade, podpowiedzi ?

Zdecydowanie tak. Taka instalacja trochę trwa, więc w trakcie ktoś
będzie opowiadał trochę też o tym co aktualnie dzieje się na
rzutniku. Jeśli płytki dotrą na czas to będzie do rozdania ubuntu i
na przykładzie tej dystrybucji przeprowadzona przykładowa instalacja.
Do tej pory była grupa konsultantów. W tym roku spodziewam sie
większej ilości odwiedzających, więc najprawdopodobniej konsultanci
zostaną podzieleni jakoś tematycznie :)

> w w-wie: kiedy i gdzie ?

tak jak pisałem: 25. marca we wszystkich miastach uczestniczących w
imprezie, w Warszawie będzie się to odbywać najprawdopodobniej na 4.
(ostatnim) piętrze BlueCity, tam gdzie jest LucidClub i MagicCity.
Spodziewam się około 2000 odwiedzających, wstęp będzie wolny dla
wszystkich.