cc-pl - Re: [Cc-pl] dozwolony użytek

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Wojciech Kotwica <wkotwica AT post.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] dozwolony użytek
  • Date: Sat, 23 Jul 2005 21:06:47 +0200

Krzysztof Siewicz napisał:
Posłużę się przykładem z "mojej" działki.

Oj, widać, że jednak nie ze swojej.

> W odniesieniu do programów komputerowych art. 29
> zezwala na przytaczanie kawałków programów
> w innych programach.

Formalnie zezwala. Tylko formalnie. Bo pod takimi warunkami,
że przepis ten w praktyce na takie działanie nie pozwala nigdy
(proszę o kontrprzykłady).
Następujący dalej "problem" dotyczący zgodności cytowania
wydanego na GPL programu w programie własnościowym można więc
spokojnie pominąć, bo jest oparty na fałszywym założeniu.
Nie dziwię się burzy na spotkaniu.

--
WK