cc-pl - [Cc-pl] FAQ

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Krzysztof Siewicz <siewi AT interia.pl>
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: [Cc-pl] FAQ
  • Date: Sat, 23 Jul 2005 18:12:42 +0200

Witam,

Przejrzałem archiwa listy i wrzuciłem pojawiające się tam pytania na
FAQ. Oczywiście wybór jest subiektywny, a przy niektórych pytaniach
dałem się ponieść twórczej inwencji... wiki to nie

Piotrze - na część powyższych pytań udzielałeś wyczerpujących odpowiedzi
na liście - czy możesz przekopiować te odpowiedzi na wiki?

Co do pytań o NC mam niejasne przeczucie, że moja interpretacja nie jest
zgodna z oficjalną linią CC... no i w ogóle odpowiedzi na wiele pytań
zależą od przyjęcia określonego stanowiska. Być może byłoby dobrze,
gdyby ktoś z CC (ja czuję się raczej osobą z zewnątrz) odpowiedział na
te pytania wyrażając stanowisko CC, co później może być poparte
argumentami prawnymi, z ewentualnym wskazaniem istnienia argumentów
przeciwnych i próbą wskazania stopnia prawnego ryzyka.

Najlepszy serwis MOTO w Polsce! >>> http://link.interia.pl/f18a8