cc-pl - Re: [Cc-pl] Logo CC a "bądź bardziej świadomy"

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Tomasz Ganicz <polimerek AT gmail.com>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Logo CC a "bądź bardziej świadomy"
  • Date: Thu, 15 Nov 2012 22:54:22 +0100

W dniu 15 listopada 2012 21:37 użytkownik
blazej.kaczorowski AT partiapiratow.org.pl
<blazej.kaczorowski AT partiapiratow.org.pl> napisał:
> Witam,
>
> Możliwe, że niektórzy z was słyszeli o projekcie "Bądź świadomy" nt.
> informowania młodzieży o zagrożeniach związanych ze ściąganiem muzyki i
> filmów. Staramy się przygotować odpowiedź na tą akcję i będzie ona
> wielotorowa. Mamy już pierwszą wersję strony
> http://badzbardziejswiadomy.pl oraz drugą w przygotowaniu. Pracujemy tez
> nad ulotkami i planujemy pojawiać się przed spotkaniami pana Hirka Wrony
> (np. Katowice 25/26.11) z ulotkami nt. tego co tak naprawdę wolno w
> internecie i dlaczego.

> [...]

Ja nie mam prawa wypowiadać się w imieniu CC-Polska (nawet nie jestem
członkiem tej organizacji), ale prawdę mówiąc to mnie trochę dziwi
bierność CC-Polska w stosunku do tej akcji. Wiele tez głoszonych w
ramach tej akcji jest jawnie sprzeczna ze stanem faktycznym prawa
autorskiego jak i celami i misją CC... Także mnie się osobiście
wydaje, że jak wypełnicie tę lukę informując o istnieniu wolnych
licencji (nie tylko CC, ale wszelkich innych) to będzie dobrze -
niezależnie od tego czy to się spodoba władzom CC-Polska czy nie :-P

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ganicz.pl/poli/