cc-pl - Re: [Cc-pl] Kolejne pytanie do prawników :)

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Tomasz Ganicz <polimerek AT gmail.com>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Kolejne pytanie do prawników :)
  • Date: Tue, 21 Aug 2012 11:33:17 +0200

W dniu 21 sierpnia 2012 11:24 użytkownik Mariusz Busilo
<fotocafe AT gmail.com> napisał:

> słuszna uwaga - trochę pochopnie napisałem powyższe i przegapiłem zakaz
> sublicencji :)

Ogólnie to wygląda tak:

CC0 i CC-BY - można mieszać z wszelkimi innymi, w przypadku CC-BY,
trzeba podać autora i źródło
CC-BY-NC - można mieszać, ale tylko z takimi licencjami, które też
mają warunek niekomercyjności
CC-BY-SA, CC-BY-SA-NC, CC-BY-ND, CC-BY-NC-ND - są wzajemnie z sobą
niekompatybilne w żadną stronę, ani nie są kompatybilne z żadnymi
innymi licencjami.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ganicz.pl/poli/