cc-pl - Re: [Cc-pl] Badania społeczności Creative Commons

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Kamil Śliwowski <kamilsliwowski AT gmail.com>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Badania społeczności Creative Commons
  • Date: Fri, 30 Mar 2012 13:55:36 +0200

Ja również chętnie wezmę udział, mam nadzieję, że reszta osób pracujących oficjalnie nad Creative Commons w Polsce również.

Myślę że dobrym adresatem tego badania mogą być również członkowie i osoby związane z Koalicją Otwartej Edukacji, a największe dotarcie przez listę dyskusyjną koalicji
koed.org.pl
http://tools.wikimedia.pl/mailman/listinfo/koalicja-l

pozdrowienia

Kamil Śliwowski