cc-pl - [Cc-pl] kolejny przegląd linków CC

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Kamil Śliwowski <kamilsliwowski AT gmail.com>
  • To: CC lista dyskusyjna <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: [Cc-pl] kolejny przegląd linków CC
  • Date: Mon, 12 Mar 2012 12:15:39 +0100

Kolejny przegląd linków na stronie CC (już 27!)
http://creativecommons.pl/2012/03/przeglad-linkow-cc-27/

a przy okazji tej reklamy może uda mi się zachęcić, jeśli macie jakieś ciekawe informacje o działaniach na CC, waszych lub o których po prostu wiecie. Podsyłacie na mój adres lub cc AT creativecommons.pl, postaramy się napisać.

Kamil Śliwowski
http://www.problematyka.org/
kom. 530 739 359 skype: kasliwowski

  • [Cc-pl] kolejny przegląd linków CC, Kamil Śliwowski, 03/12/2012