cc-pl - Re: [Cc-pl] Paczka Cc-pl, Tom 28, Numer 15

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: anirawojan <anirawojan AT tlen.pl>
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: Re: [Cc-pl] Paczka Cc-pl, Tom 28, Numer 15
  • Date: Tue, 06 Apr 2010 17:31:20 +0200

Koleżanki&Koledzy,

inicjatywa www.muvok.com
to społeczność Autorów

Zapraszam - tam publikuje sie na licencji CC, której Tu sie nauczyłam.Dzięki and elo.

Dziś nastąpiło odpaleni muvoka
Ja się podkładam na pierwszy strzał z książczyną,
może kto jeszcze odważny...?

anira

Dnia 29 lipca 2007 18:00 cc-pl-request AT lists.ibiblio.org napisał(a):

Wysyłanie wiadomości na listę Cc-pl:
cc-pl AT lists.ibiblio.org

Zapisanie lub wypisanie się przez stronę WWW:
lub przez email, wyslij wiadomość ze słowem 'help' na adres
cc-pl-request AT lists.ibiblio.org

Osoba opiekująca się tą listą dyskusyjną:
cc-pl-owner AT lists.ibiblio.org

Odpowiadając na tą wiadomość, zmień jej tytuł na coś znaczącego więcej
niż "Re: Paczka Cc-pl...".

Dzisiejsze tematy:

1. powiernicze przeniesienie praw na ozz (Krzysztof Siewicz)
2. prawa autorskie gwarancją emerytury? (Krzysztof Siewicz)
3. Re: prawa autorskie gwarancją emerytury?
([grupa.g3] Marcin Sawicz)
4. Re: prawa autorskie gwarancją emerytury? (Krzysztof Siewicz)

Message: 1