cc-pl - [Cc-pl] casus: odwolanie wystawy w CSW Zamek Ujazdowski

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: "Ewa Mikina" <emika4 AT wp.pl>
  • To: "Creative Commons Polska" <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: [Cc-pl] casus: odwolanie wystawy w CSW Zamek Ujazdowski
  • Date: Mon, 06 Apr 2009 12:21:27 +0200

Witam serdecznie. Na liscie jestem od dawna, dopiero teraz sie odzywam -
"w sprawie". Otoz bylam/jestem kuratorka wystawy Rafala Jakubowicza,
ktora byla przygotowywana w CSW Zamek Ujazdowski w Warszawie i zostala
odwolana na 9 dni przed otwarcie - powod: jakoby naruszenie praw
autorskich. Dokumentacja, korespodencja, tekst autora projektu i moj,
wszystko to w pliku pdf na serwerze hostingowym Mediafire, zatem tutaj
sie nie rozpisuje, prosze tylko o uwage (jesli mozna).

oto link do pliku:
http://www.mediafire.com/?b9nfxnvd27j

Plik zostal rozeslany "gdzie sie da i nie da", poszedl do Indeksu 73, do
mediow, wysylamy go tez do The File Room

Pozdrawiam
Ewa Mikina
emika4 AT wp.pl

Poznaj prawdę o swojej rodzinie. Wejdź na Bliscy.pl
Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fbliscy.html&sid=684

  • [Cc-pl] casus: odwolanie wystawy w CSW Zamek Ujazdowski, Ewa Mikina, 04/06/2009