cc-pl - [Cc-pl] pytanie o zakres "użytku komercyjnego

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Piotr <piotrkrupa AT poczta.fm>
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: [Cc-pl] pytanie o zakres "użytku komercyjnego
  • Date: Mon, 11 Aug 2008 10:46:48 +0200

Chce udostępniać moje artykuły, materiały z prowadzonych szkoleń etc. na

licencji cc i mam pytanie o zakres pojęcia "użytek komercyjny"
czy jeżeli np. artykuł umieści ktoś na stronie internetowej która zarabia np. na sprzedaży książek z tej samej tematyki jest o użytek komercyjny czy nie?
domyślam się (czy słusznie?) ze umieszczenie na stronie która dostępna jest po dokonaniu opłaty, czy w czasopiśmie jest użytkiem komercyjnym
czy jest jakaś forma tej licencji zawierająca klauzule o tym , ze użytek komercyjny, czy w ogóle na innych zasadach możliwy po kontakcie z autorem

pozdrawiam
Piotr Krupa

Tylko dla detektywow! Konkurs na Smaker.pl
Kliknij >>> http://link.interia.pl/f1eb1
begin:vcard
fn:Piotr Krupa
n:Krupa;Piotr