cc-pl - Re: [Cc-pl] Pytanie dotyczące licencji CC Uznanie au torstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zale żnych 2.5 Polska

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Krzysztof Siewicz <siewi AT interia.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>, "cc-pl AT lists.ibiblio.org" <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Pytanie dotyczące licencji CC Uznanie au torstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zale żnych 2.5 Polska
  • Date: 04 Aug 2008 09:41:11 +0200

Witam!

> Witam! Mam pytanie dotyczące tej licencji. Czy mogę jej używać w sytuacji,
> gdy do pisanego przeze mnie tekstu (którym ma być objęta w/w licencja)
> dołączam fragmenty opublikowanych artykułów lub grafiki (z podaniem ich
> źródeł)? Co w takim wypadku obejmuje taka licencja (o ile może zostać
> zastosowana). Pozdrawiam.

Rozumiem, że chodzi o sytuację, gdy we własnym utworze korzystamy z cudzych
utworów na prawie cytatu (art. 29). Uprawniony do cytowanego utworu nie może
sprzeciwić się wykorzystaniu utworu, w którym jego utwór został zacytowany, o
ile spełniono wymagania określone przepisami (por. art. 29, 34 i 35). Utwór
zawierający cytaty, jako samodzielny przedmiot prawa autorskiego można też
swobodnie licencjonować, nie tylko na licencjach CC.

Pozdrawiam,
KS

Te newsy nakreca Cie na caly dzien!
Sprawdz >>> http://link.interia.pl/f1e94