cc-pl - [Cc-pl] Licencja komercyjna a sprzedaż muzyki.

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: "Łukasz Skrzynecki" <lukaszskrzynecki AT gmail.com>
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: [Cc-pl] Licencja komercyjna a sprzedaż muzyki.
  • Date: Sat, 17 May 2008 18:31:53 +0200

Nazywam się Łukasz Skrzynecki. Mam pytanie odnośnie jednego z
podpunktów w licencjach. Otóż niektóre utwory są na licencji
zezwalającej na użycie komercyjne, i tu moje pytanie:

Czy Takie utwory (całe albumy) mogę sprzedawać, np. na mojej stronie
www lub poprzez aukcje internetowe (jeżeli regulamin na to pozwala)?

oto link do przykładowej licencji o jakiej pisałem:

http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/deed.pl

Proszę o jak najszybszą odpowiedź!

Serdecznie pozdrawiam.

  • [Cc-pl] Licencja komercyjna a sprzedaż muzyki., Łukasz Skrzynecki, 05/17/2008