cc-pl - [Cc-pl] Wspolny projekt holenderskiego CC i Burma/Sterma

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: malgorzata burnecka <m.burnecka AT wp.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: [Cc-pl] Wspolny projekt holenderskiego CC i Burma/Sterma
  • Date: Wed, 03 Oct 2007 10:09:46 +0200

Witam,

przesyłam news z ostatniego biuletynu Jamendo.com.
Pozdrawiam,
Gosia

<http://www.jamendo.com> Data biuletynu : 03/10/2007

Holandia zaczyna projekt pilota?owy który móg? wstrz?sa? regu?y

Zatwierdzili ostatnio zgod? mi?dzy Bum? i Stemr?, która jest holendersk? organizacj? zbieraj?c? op?aty (polskie: Stowarzyszenie Autorów ZAiKS), i oddzia?em holenderskiem Creative Commons kierowan? przez Paul Keller.
Projekt ten zezwala artystom nale??cym do Bumy Stemry na u?ywanie jednej z trzy licencji NC (Non Commercial) z licencji Creative Commons i podobnie, artystom dzia?ajocymy pod licenjcami CC do??cza? si? do Bumy Stemry.
Poprzednio artyst nie by? zezwolony na u?ywanie licencji NC z licencji Creative Commons i na zarejestrowanie do organizaci zbieraj?cej op?aty jednocze?nie.

Wywiad z Paulem Kellerem na ten temat mo?na przeczyta? na naszym blogie <http://blog.jamendo.com/index.php/2007/09/17/paul-kellers-interview-creative-commons/>