cc-pl - Re: [Cc-pl] my, media - zbiorowe tlumaczenie ksiazki Dana Gilmora

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Ewa Mikina <emika4 AT wp.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] my, media - zbiorowe tlumaczenie ksiazki Dana Gilmora
  • Date: Tue, 4 Sep 2007 18:16:13 +0200

Dzień dobry,

Zapisłam się niedawno na listę i witam się grzecznie. Od kilku lat
zajmuję się cyberkulturą, przygotowuję duży projekt, o którym opowiem
w momencie kiedy zacznie działać (jeśli zacznie, ale wierzę, że tak).

Alku, jestem (też) tłumaczką, mam Gilmore'a, chętnie zrobię fragment,
ale link podany przez Ciebie niestety nie działa. Jakieś inne drogi?

Podsyłam przy okazji tym, którzy nie znają, link do e-książki Wendy
Grossman, Net Wars, NYUP, na którą trafiłam kilka dni temu.

http://www.pelicancrossing.net/books.htm

pozdrowienia
ewa