cc-pl - [Cc-pl] Pytanie

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Sumek77 <sumek77 AT gmail.com>
  • To: Cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: [Cc-pl] Pytanie
  • Date: Wed, 18 Jul 2007 13:13:00 +0200

Witam,

Mam pytanie. Czy ktoś mógłby mi na nie odpowiedzieć?

Na allegro pojawiły się publikacje na licencji ponoć CC BY - sample.

http://www.allegro.pl/search.php?string=%22creative+commons%22&category=1&description=1&country=1

Zastanawiam się czy osoby, które zakupią te rzeczy mają prawo do ich
odsprzedaży. W GPLu jest zapis o możliwości pobierania opłaty za
"fizyczną czynność przekazania" tj. za nośnik oraz za gwarancję. Czy w
CC jest to jakoś doprecyzowane?

http://www.allegro.pl/item216807484_efekty_dzwiekowe_sfx_muz_do_prezentacji_filmu.html

np. czy można kupić taką płytę jak w aukcji powyżej, która podobno
jest na CC Uznanie autorstwa 2.5 i potem ją odsprzedawać na innej
aukcji?

A jak jest w przypadku "rejestracji w gronie znajomych"?

http://www.allegro.pl/item215241575_sample_perkusja_akai_mpc_korg_reason_fruity_4_8gb_.html

Dzięki i pozdrawiam,

Sumo

  • [Cc-pl] Pytanie, Sumek77, 07/18/2007