cc-pl - [Cc-pl] ASK Soli Deo zaprasza na konferencję o piractwie komputerowym. (fwd)

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Marek Futrega <futrega AT mimuw.edu.pl>
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: [Cc-pl] ASK Soli Deo zaprasza na konferencję o piractwie komputerowym. (fwd)
  • Date: Thu, 22 Mar 2007 14:17:26 +0100 (CET)

---------- Forwarded message ----------
Date: Thu, 22 Mar 2007 13:11:24 +0100
From: Sławomir Kolasiński <sk197876 AT students.mimuw.edu.pl>
To: students AT students.mimuw.edu.pl
Subject: ASK Soli Deo zaprasza na konferencję o piractwie komputerowym.

Wtiajcie!
W imieniu ASK Soli Deo chciałbym zaprosić wszystkich na konferencję
poświęconą piractwu komputerowamu. Poniżej więcej informacji.

"Wysoki sądzie ja te mp3 ściągałem dla siebie..."

Godz. 18.00- 20.00
s. 401 UKSW ul. Dewajtis 5

Jeśli chcesz się dowiedzieć :

- jakie są możliwości legalnego kupowania utworów w Internecie?
- czy ściąganie z sieci P2P (peer-to-peer) muzyki, filmów itp. na
własny użytek jest legalne?
- co to jest open source?
- czy mogą mi sformatować dysk za nielegalne oprogramowanie?
- jakie kary groza za nielegalne programy, mp3, filmy?

Zapraszamy na konferencje poświęconą prawie autorskim w Internecie i
legalności programów komputerowych. Naszymi gośćmi będą:

- mec. Olga Bieguńska Baker & McKenzie
- mgr Marek Robak
- Ks. Dr Jarosław Sobkowiak

W czasie konferencji będzie możliwość zadawania pytań prelegentom
Organizator: ASK Soli Deo

Pozdrawiam,
Sławomir Kolasiński

  • [Cc-pl] ASK Soli Deo zaprasza na konferencję o piractwie komputerowym. (fwd), Marek Futrega, 03/22/2007