cc-pl - Re: [Cc-pl] E-learning & CC

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: ".: Sebastian Komorowski" <sebastiankom AT interia.pl>
  • To: Bruthus Perun <bruthus AT interia.pl>
  • Cc: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] E-learning & CC
  • Date: Sun, 17 Dec 2006 23:59:55 +0100

Bruthus Perun wrote:

> Wykorzystać możesz dowolną licencję. Nie słyszałem jeszcze, by
> Uniwersytet domagał się ode mnie przekazania praw autorskich, ani też
> żeby automatycznie otrzymywał te prawa. Zatem wybierz licencję i tyle.
> Ale jeśli rzeczywiście chcesz zaoferować internautom skorzystanie z
> praw, jakie im nadasz wypuszczając kurs na konkretnej licencji, umieść
> jego wersję lub np. kopię zapasową pod publicznie dostępnym w sieci
> adresem (nie musi to być tożsame z dostępem do kursu, który właśnie
> prowadzisz- nie każdy musi mieć dostęp do np. dyskusji, które tam
> [...]
Witam,
Dzieki za wskazowki,
Wlasnie myslalem sobie dzisiaj o rownoleglych kursach i napisaniu modulu
dla Moodle`a wspierajcy tego typu dzialanie,
(tzn. publikacji backupu kursu, lub poszczegolnych materialow kursu
oznaczonych okreslona licencja cc/inna podczas dodawania materialow)
pozdr. s.

smieszne, muzyka, pilka, sexy, kibice, kino, ciekawe, extreme, kabaret
http://link.interia.pl/f19d4 - najlepsze filmy w intermecie