cc-pl - [Cc-pl] wydanie plyty, pominiecie zaiksu

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: "Marcin Masecki" <marcinmasecki AT gmail.com>
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: [Cc-pl] wydanie plyty, pominiecie zaiksu
  • Date: Fri, 14 Jul 2006 11:22:32 +0200

Witam wszystkich,

Jestem pianista, w trakcie wydawania plyty. Chcialbym wydac ja na licencji CC. Moje pytanie brzmi: Czy producent mojej plyty musi zaplacic zaiksowi ( jestem zgloszony w zaiksie ) jezeli ja, tworca, decyduje sie na licencje CC? Innymi slowy - czy zaiks moze zostac calkowicie pominiety?
Bylbym bardzo wdzieczny za wszelka wskazowke.

pozdrawiam,
Marcin