cc-pl - Re: [Cc-pl] [Fwd: Film na licencji Creative Commons]

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: "Jakub Mrozowski" <phibro AT wp.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] [Fwd: Film na licencji Creative Commons]
  • Date: Tue, 11 Apr 2006 21:15:14 +0200

>Hej !!

Pomysł jest rzeczywiście dobry. Też pomyślałem o podobnej inicjatywie, promującej CC. Idea jest rewelacyjna - kaganiec na prawa autorskie ale nie z woli ustawodawcy :) Zdażyło mi się zrobić kilka audiowizualnych produkcji, zwanych filmami :) i wiem jak trudno jest o muzykę (jeżeli chcemy mieć rozmaite style) w amatorskich (bo ja w przeciwieństwie do niektórych nie lubię słowa niezależnych;) produkcjach. Trzeba promować taką ideę. Jestem jak najbardziej za !

Mój znajomy chce pod koniec czerwca zorganizować w Warszawie festiwal filmowy, dokładniejszych informacji na razie nie mogę jeszcze przedstawić (swoją drogą jeżeli ktoś chciałby pomóc-proszę o kontakt). Pomyślałem, że można by wtedy wrzucić jakiś wykładzik (no warsztaty to raczej nie, bo i co to za warsztawy :) na temat CC, filmik Radka byłby oczywiście (zapewne) ciekawym elementem. W sumie to 2 dni temu napisałem o tym mojemu znajomemu :) Wiem, kto mógłby poprowadzić ten wykład, żeby było ciekawie :) ale na razie nie zdradzam, bo ta osoba nie jest jeszcze wtajemniczona a jest na liście cc-pl :)

Skoro myślicie o projekci już w maju to może w czerwcu można by podrzucić ideę CC szerszej publiczności (festiwale są teraz bardzo popularne). Swoją drogą ta idea jak najbardziej pasuje do rzeczywistości festiwalowej (tylko jak to się ma do niekomercyjnego wykorzystania ;) i myślę, że tym ludziom powinna się spodobać :)

Czekam na komentarze :)

Pozdrawiam,
Kuba

Ps. Myślę że gdański DKF Miłość Blondynki mógłby podesłać swoją reprezentację na pokaz :) byłoby ciekawie no i może by coś więcej wyniknęło :) właśnie staramy się o jakiś sprzęt żeby rozszerzyć działalność na kręcenie...  (się:)

www.dkf.pl