cc-pl - Re: [Cc-pl] do wiezienia za sciagniecie piosenki ze strony wytworni muzycznej

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Jan Winczorek <Jan.Winczorek AT aster.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] do wiezienia za sciagniecie piosenki ze strony wytworni muzycznej
  • Date: Sat, 01 Apr 2006 02:29:41 +0200

Dnia 01-04-2006, sob o godzinie 01:22 +0200, Jaroslaw Lipszyc napisał
(a):
> http://prawo.vagla.pl/node/6146
>
> Tytul specjalnie przesadzony: chlopak do wiezienia nie pojdzie, dostanie
> wyrok w zawiasach. Wedlug prawa jest tak, jakby byl karany. Nie musze
> chyba mowic, jak taki wpis w papiery rzutuje na dalsze zycie.
> Sprawa jest szokujaca. Nie wiem, czy mozemy cos tutaj zrobic. Jesli ktos
> ma jakies pomysly - niech da znac. Trzeba by zaczac jakas kampanie. I to
> szybko. Trzeba zrobic strone internetowa, zaczac zbierac podpisy,
> powiadomic media. Jestem gotow sporo tu zrobic, ale sam nie dam rady.
> pozdr
> [...]

Dwa pomysły:

1. Istnieje w Polsce instytucja Rzecznika Praw Obywatelskich. Wprawdzie
zdarzeniem losu mamy obecnie RPO, który sugerował publicznie, że w
istnienie praw człowieka nie bardzo wierzy, ale może zechce wziąć udział
w postępowaniu, tym bardziej, że sprawa jest, jak widzę, medialna. Każdy
może zwrócić się do niego z odpowiednim wnioskiem, nie tylko główny
zainteresowany, a RPO dysponuje środkami procesowymi, które pozwoliłyby
sprawę popchnąć w odpowiednim kierunku.

2. Może sprawą zainteresowałby się sam zespół ?
--
Jan Winczorek <Jan.Winczorek AT aster.pl>