cc-pl - [Cc-pl] Case study Cc

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Wojtek Przywrzej <parzej AT parzywnik.org>
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: [Cc-pl] Case study Cc
  • Date: Mon, 16 Jan 2006 12:07:25 +0100

Cześć

Reprezentując mojego klienta, wiodącego producenta na rynku FMCG, przygotowuję internetowy konkurs filmowy. Jako przykład koncepcji konkursu posłużyła nam praca Pauli LeDieu dla BBC http://creativearchive.bbc.co.uk/
Planujemy udostępnić w internecie materiały wideo z imprez sportów ekstremalnych na zasadach Creative Commons i nagradzać najbardziej twórcze miksy. Mam dwa wstępne pytania:

1. Czy na stronie internetowej konkursu obrandowanej logiem naszego klienta moglibyśmy posługiwać się także znakiem Creative Commons w celach popularyzacji idei
2. Czy istnieją materiały promocyjne dot. Cc przeznaczone dla biznesu? Mam na myśli formy typu case study/success story. Chciałbym zaprezentować klientowi tą ideę i uniknąć jakichkolwiek złych konotacji, myślę, że dane (ilość uczestników itp.) dotyczące udanej adaptacji typu BBC creative archive byłby wystarczająco przekonujący.

Dzięki,
Wojtek Przywrzej

  • [Cc-pl] Case study Cc, Wojtek Przywrzej, 01/16/2006