cc-pl - Re: [Cc-pl] klopODT

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: "Grzegorz D. Stunża" <bruthus AT interia.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] klopODT
  • Date: Wed, 09 Nov 2005 21:46:21 +0100

minus napisał(a):

Wolne programy to nic, wazne sa wolne systemy. Patrz na moje usta: U-BUN-TU.
pozdr
lips

Ubuntu podoba mi się, ze względu na jego "wieczną darmowość". Próbowałem z niego korzystać, ale miałem problemy z prawidłową konfiguracją ekranu i nie chciałem się bawić. Zamówiłem nawet kilkadziesiąt płyt, żeby pokazać studentom, ale przegrywa z Mandrivą i Suse- ciągle coś było nie do końca ok, nawet w wersji live. Jeśli korzystam z GNU/ Linuxa, jest to SUSE, którego pierwsza wersja Open Suse, czyli Suse Linux 10.0 wydana została w wersji open source, bez jakichkolwiek dodatków niewolnych. I mam zamiar ją niebawem zainstalować. Poza tym jakoś się już przyzwyczaiłem do Suse. Może jestem za wygodny.

Jak na razie, piszę ten list z wolnego programu, ale niewolnego systemu, niestety. Ale nadejdzie dzień laptopa, na którym będzie rządził tylko wolny system. Na razie mam dwa systemy. A w ogóle najlepiej byłoby, gdyby GNU zrobiło wreszcie porządne HURD i wtedy czułoby się dopiero wolność...

brthz