cc-pl - Re: [Cc-pl] tekst na ulotke

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: minus <minus AT free.art.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] tekst na ulotke
  • Date: Mon, 25 Jul 2005 22:34:50 +0200

Grzegorz D. Stunża wrote:
Niestety, z powodów dosc przyziemnych, nie mogę pojechac na woodstock. Żałuję niezmiernie.

ja tez :-((( mniej osob do dzialania :-(((

"Kochasz robienie muzyki. Nie możesz żyć bez pisania. Twój świat to malowanie *lub robienie zdjęć.

[ciach]

No i bomba. Moim zdaniem bliskie idealu. Jesli ktos jeszcze ma uwagi niech zglasza szybko, najdalej w srode musze wyslac zamowienie do drukarni.

pozdr
Lipsz