cc-pl - Re: [Cc-pl] FORUM

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Shot - Piotr Szotkowski <shot AT hot.pl>
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: Re: [Cc-pl] FORUM
  • Date: Fri, 8 Jul 2005 15:09:46 +0200

Witam.

ptica:

> nie męczy was przeglądanie tej listy. Dla mnie jest to po
> prostu "upirdliwe" przewijanie w dół i czeste gubienie wątków.
>
> Mam propozycje zeby całośc przenieśc na forum gdzie
> mozna łatwo odzzielac od siebie watki tematyczne
>
> dyskusja o tworczosci jako takiej nie bedzie
> sie emieszac z ideologią i aspektami prawny
>
> CO WY NA TO ?

Mnie strasznie męczy przeglądanie forów, które zazwyczaj nie są
wątkowane (nie wiadomo komu dana osoba odpisuje i w ramach danej
dyskusji robi się straszny bałagan) i na dodatek wymagają ode mnie
zaglądania na jakieś strony WWW. Listy mailowe przychodzą same, gdy
mam czas to do nich zaglądam, mogę to robić offline, a dyskusje pięknie
układają się w powątkowane drzewka. Rzeczy które przeczytałem mogę
skasować, coś, co warto zostawić na później - zostawić, coś, czym mam
się koniecznie zająć - przenieść sobie do głównej skrzynki odbiorczej.

Problem podziału na tematy można rozwiązać dodając w tematach
odpowiednie znaczniki lub tworząc osobne listy, ale nie wydaje
mi się, żeby ruch na cc-pl coś takiego uzasadniał (zwykle sensownym
powodem do wydzielenia pod-listy jest 100 wiadomości na dany temat
dziennie).

Jeśli faktycznie miałoby powstawać jakieś forum, to prosiłbym
o zbramkowanie go z tą listą (dzięki czemu rzeczy pojawiające
się na forum pojawiały się też na liście i vice versa).

Pozdrav
-- Shot
--
Między nami - powiedzieć o polskim żurnaliście, że to niedouczony dyletant,
to jak powiedzieć, że planeta Jowisz większa jest od arbuza. Stwierdzenie