cc-pl - Re: [Cc-pl] Przystanek Woodstock

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Dariusz Siedlecki <datrio AT gmail.com>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Przystanek Woodstock
  • Date: Sun, 26 Jun 2005 17:43:36 +0200

To ja jako pierwszy wyrażę drobną wątpliwość - nie jestem pewien, czy
ktokolwiek tam będzie zainteresowany czymś takim jak Creative
Commons. W końcu przynajmniej ja jadę tam dla muzyki i dobrej zabawy,
a gdyby ktoś mi wręczył ulotkę poświęconą czemuś innemu (akurat ulotkę
CC pewnie bym zachował), to po kilku minutach skończyłaby w błocie.

Sam pomysł dobry, ale miejsce i jego wykonanie - słabe. Przynajmniej
takie moje zdanie. 20 tysięcy ulotek to zdecydowanie za dużo.

Pozdrawiam,
Darek Siedlecki