Sympa Menu

cc-gr - Re: [Cc-gr] Synantisi tis OMADAS, Paraskevi 19/10

cc-gr@lists.ibiblio.org

Subject: [CC-GR]

  • From: "Prodromos Tsiavos" <p.tsiavos@lse.ac.uk>
  • To: "Zenon Mousmoulas" <zmousm@admin.grnet.gr>
  • Cc: cminos@onlinelearning.gr, ysirros@sepe.gr, Manos Aleiferis <aliferism@hotmail.com>, evretech@hol.gr, kochristod@yahoo.gr, igiannar@media.uoa.gr, vasilg@grnet.gr, dimitris.labropoulos@consulting-gem.com, eleni.kosta@law.kuleuven.be, d.nestoris@observatory.gr, s.karanastasis@observatory.gr, aferti@berkeley.edu, nverras@yahoo.gr, zoikard@the.forthnet.gr, cmeimetis@antcor.com, andrius3d@gmail.com, efthymios.lalas@alhellas.gr, starantzis.k@dsa.gr, hgb@mills.gr, nikos.volanis@gmail.com, gekapogi@yahoo.gr, vstrakan@lib.uoa.gr, aliense@hol.gr, inahos@acn.gr, galas@tee.gr, Tavlaki Eleni <etavlaki@aegean.gr>, e.diniakos-alumni@lse.ac.uk, ioannis_valmas@yahoo.gr, st_karapapa@hotmail.com, Elias Hatzakis <hatzakis@grnet.gr>, tatianasinodin@hotmail.com, sintoris@gmx.net, mail@georganta.eu, vasilis@eltrun.gr, phsept@hotmail.com, cc-gr@lists.ibiblio.org, avassi@hol.gr, m.markellou@voila.fr, gina_kotroni@klclawfirm.com, sarantos <sarantos@ionio.gr>, margerogian@aua.gr, evangelia_vagena@yahoo.com, Panagiotis Kranidiotis <kranidiotis@hilonsys.com>, messimeris@gmail.com, dimitri@globeent.com, kafeza.e@dsa.gr
  • Subject: Re: [Cc-gr] Synantisi tis OMADAS, Paraskevi 19/10
  • Date: Thu, 18 Oct 2007 21:02:10 +0200

Aγαπητέ Ζήνωνα,

Αν και δεν ξέρω κατά πόσον εφαρμόζεται αυτό στο EBF για συναντήσεις των ομάδων εργασίας, θα μπορούσαμε ωστόσο να δούμε πώς μπορείτε να συμμετέχετε με ήχο και εικόνα μέσω τηλεδιάσκεψης, αν κάτι τέτοιο σας εξυπηρετεί και σας ενδιαφέρει.

Σε ευχαριστώ πολύ! κάτι τέτοιο μου είναι αρκετά εύκολο γιατί έχω πολύ γρήγορη σύνδεση στο γραφείο μου στο Πανεπιστήμιο. Απλώς ενημέρωσε με τι χρειάζεσαι από τη δική μου πλευρά. Ένα απλό skype φαντάζομαι ότι θα αρκούσε, αλλά εάν χρησιμοποιείτε άλλο λογισμικό ενημέρωσε με.

Ωστόσο θα πρέπει να επιμείνω στις αρχικές μου προτάσεις, καθώς δεν έχουν όλοι/ες τέτοιο bandwidth ή μπορεί να μην είναι διαθέσιμοι/ες εκείνη την ώρα. Για αυτό το λόγο θα παρακαλούσα θερμά:
(α) στη συνάντηση της Παρασκευής να υπάρχουν κάποια στοιχειώδη πρακτικά που να διανεμηθούν στη λίστα
(β) τα αρχεία των συζητήσεων του CC-GR να είναι προσβάσιμα σε όλους

Με τον Αλέξιο έχουμε ήδη κάνει μια πρώτη συζήτηση σχετικά με την υποκατάσταση ή συμπλήρωση του creativecommons.gr με ένα wordpress blog. Αν υπάρχει ενδιαφέρον, η συζήτηση αυτή μπορεί να συνεχιστεί.

Δε θα έλεγα για υποκατάστασ αλλά απλή συμπλήρωση. Εάν γίνει σχετική συζήτηση στη συνάντηση και δεν μπορέσω να συμμετάσχω θα ήταν χρήσιμο να συνεχιστεί και στη λίστα.
Επίσης θα επιμείνω στο Facebook (μολονότι κλειστή πλατφόρμα) γιατί θα βοηθήσει στην ανάπτυξη της κοινότητας.

Θα εκτιμούσα ιδιαιτέρως την άποψη και άλλων μελών της λίστας :)

Φιλικά,
Πρόδρομος

Please access the attached hyperlink for an important electronic
communications disclaimer:
http://www.lse.ac.uk/collections/secretariat/legal/disclaimer.htm

Archive powered by MHonArc 2.6.24.

Top of Page