Sympa Menu

cc-cat - Re: [Cc-cat] consulta

cc-cat AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons a Catalunya

  • From: Ignasi Labastida i Juan <ilabastida AT ub.edu>
  • To: Eloi Rebes <eloi.rebes AT gmail.com>
  • Cc: Cc-cat AT lists.ibiblio.org
  • Subject: Re: [Cc-cat] consulta
  • Date: Fri, 7 Jan 2011 12:40:46 +0100

Hola Eloi,

La utilització de les llicències i el registre d'una obra són procesos
independents que poden ser complementrais. El registre és opcional
perquè la llei reconeix els drets d'autor pel sol fet de crear si
necessitat de cap procediment.
Cc no ofereix cap servei de registre, si vols vols utilitzar el
registre oficial de la propietat intel·lectual o bé serveis com els de
safecreative.org

El 5 de gener de 2011 1:07, Eloi Rebes <eloi.rebes AT gmail.com> ha escrit: