Sympa Menu

cc-cat - [Cc-cat] Hola, consulta

cc-cat AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons a Catalunya

  • From: Eloi Rebes <eloi.rebes AT gmail.com>
  • To: cc-cat AT lists.ibiblio.org
  • Subject: [Cc-cat] Hola, consulta
  • Date: Mon, 29 Mar 2010 08:32:31 +0200

Salutacions,

 sóc nou a les llistes... i m'agradaria donar les gràcies per la iniciativa i sobretot pels Comuns Creatius (CC en endavant), em sembla una idea molt bona.

 Aixi doncs, tinc algunes consultes per preguntar, suposo son senzillles de resoldre, ja que soc bastant nou amb el tema.
Una d'elles és; he creat algun muntatge de video, pagina web, i ho voldria adjuntar amb els CC. He consultat la web principal, i he seguit els passos per obtenir el CC adequat.
Però, queda registrat algun lloc les creacions?
o es una simple etiqueta que poso visible conjuntament?
si fos el cas que haig de defensar una creació quin és el procés que haig de seguir?

moltes gracies per l'atenció,
i força als CC!

  • [Cc-cat] Hola, consulta, Eloi Rebes, 03/29/2010

Archive powered by MHonArc 2.6.24.

Top of Page