Sympa Menu

cc-cat - [Cc-cat] Situació del projecte

cc-cat AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons a Catalunya

  • From: IGNASI LABASTIDA JUAN <ilabastida AT ub.edu>
  • To: cc-cat AT lists.ibiblio.org
  • Subject: [Cc-cat] Situació del projecte
  • Date: Wed, 02 Jun 2004 19:16:54 +0200

Hola,

Suposo que molts dels subscrits en aquesta llista esteu al corrent de
l'aparició
d'una versió de la llicència 2.0 by-nc-sa feta per un bufet d'advocats i dels
comentaris apareguts en el portal barrapunto i a la llista del projecte
iCommons
Spain.

Així doncs, us poso al corrent de la situació actual.

Ahir vaig enviar l'esborrany de la versió 2.0 de la llicència a la Christiane
perquè n'actualitzés el text que està disponible al web del projecte.

Em consta que hi ha problemes amb el pdf on s'expliquen les modificacions que
es
varen fer per tal d'adaptar la llicència i no només traduir-la. Hi ha un
problema amb el servidor de CC que no he aconseguit que resolguin perquè ells
diuen que tot és correcte. Us adjunto aquest document perquè pogueu veure els
canvis realitzats.

D'altra banda, us informo que aviat estarà disponible en català una part del
web
de CC. Ja us mantindré informats de quan es podrà accedir a aquest espai i
com.

Voldríem tenir les llicències definitives per després de l'estiu i per això
caldria que la llista s'activés. Us proposo començar a decidir els títols de
les
llicències:

Attribution = Atribució
NonComercial = No comercial
NoDerivs = Sense obres derivades
ShareAlike = Compartir en igualtat

També us animo a llegir el document adjunt i a suggerir canvis.

Cordialment,

Ignasi

  • [Cc-cat] Situació del projecte, IGNASI LABASTIDA JUAN, 06/02/2004

Archive powered by MHonArc 2.6.24.

Top of Page