[Cc-ro] Cum pot schimba o licenta?

Valentin Cristescu povestealuijester la gmail.com
Joi Aug 13 14:09:35 EDT 2009

N-am pus deloc problema exclusivitatii, ci doar a comercializarii si a
derivatelor. Practic pot inchiea un contract cu o firma fara sa ofer
exclusivitate, firma fiind instintata ca acelasi material poate fi publicat
si de alta firma. Evident, daca ii convine situatia.

Voi studia insa CC+. Pot inlocui vechea licenta cu CC+?

cu stima
Valentin

--
Proiectul Jester:
http://www.povestealuijester.blogspot.com

*publicati bannerele noastre pe blogul sau pe siteul dumneavoastra
*recomandati siteul
*alegeti wallpaperele noastre pentru computerul de acasa si cel de la
serviciu
*salvati fisierele pe un CD si oferiti-l cadou
Un ata?ament HTML a fost eliminat

Mai multe informații despre lista de discuții Cc-ro