[Cc-ro] Cum pot schimba o licenta?

Bogdan Manolea bogdan la legi-internet.ro
Joi Aug 13 06:30:31 EDT 2009

Acum am inteles mai bine - in functie de licenta sub care sunt acele povesti, s-ar putea sa nu va trebuiasca un alt contract pentru spectacol.
Daca licenta permite opere derivate si in scop comercial (iar spectacolul este o opera derivata), atunci cu siguranta nu aveti nevoie de niciun contract si le puteti folosi cu incredere.

Bogdan

  ----- Original Message -----
  From: Valentin Cristescu
  To: cc-ro la lists.ibiblio.org
  Sent: Thursday, August 06, 2009 12:38 PM
  Subject: Re: [Cc-ro] Cum pot schimba o licenta?

  Am inteles. In mare proiectul consta intr-o serie de povesti pentru copii in format PDF, care sunt preluate si difuzate pe si alte siteuri prin licenta CC. E vorba insa de o trupa de teatru care vrea sa faca un spectacol dupa o anumita poveste, spectacol in mod evident comercial. Le-am spus ca licenta CC se refera strict la materialele aflate pe site, iar pentru a face un spectacol trebuie sa semnam un contract separat. Practic voi redacta contractul fara sa amintesc de licenta CC. Sper ca am inteles bine.

  Va multumesc pentru ajutor.
  Valentin