[Cc-ro] Cum pot schimba o licenta?

Mihai Amariutei mihai la ambra.ro
Joi Aug 6 07:14:01 EDT 2009

Cam asa - dar nu uitati ca eu nu sunt avocat, deci nu considerati
parerea mea ca fiind o consultanta profesionala.
Daca nu doriti sa va implicati prea mult in partea de hartii puteti sa
va inscrieti intr-o asociatie de gestiune colectiva -  Copyro se ocupa
de domeniul asta.

http://www.copyro.ro/

N-am nici o idee daca este sau nu avantajos pentru dumneavoastra.

Mihai

Valentin Cristescu a scris: