[Cc-ro] Cum pot schimba o licenta?

Valentin Cristescu povestealuijester la gmail.com
Joi Aug 6 05:38:36 EDT 2009

Am inteles. In mare proiectul consta intr-o serie de povesti pentru copii in
format PDF, care sunt preluate si difuzate pe si alte siteuri prin licenta
CC. E vorba insa de o trupa de teatru care vrea sa faca un spectacol dupa o
anumita poveste, spectacol in mod evident comercial. Le-am spus ca licenta
CC se refera strict la materialele aflate pe site, iar pentru a face un
spectacol trebuie sa semnam un contract separat. Practic voi redacta
contractul fara sa amintesc de licenta CC. Sper ca am inteles bine.

Va multumesc pentru ajutor.
Valentin

2009/8/6 Mihai Amariutei <mihai la ambra.ro>

> Nu prea puteti scoate persoane de sub licenta publica initiala, dar nici
> nu e nevoie, de vreme ce licenta initiala nu permite nici derivarea nici
> exploatarea comerciala.
> Pentru acestea trebuie o licenta separata - de exemplu acest contract
> comercial.
>
> Practic persoana respectiva va avea 2 licente de la dumneavoastra, cu
> clauze diferite - ea va selecta de care anume se va prevala, in functie
> de utilizarea dorita.
>
> Pentru noul contract NU folositi o licenta Creative Commons ca atare, ci
> [...]

Un ata?ament HTML a fost eliminat

Mai multe informații despre lista de discuții Cc-ro