[Cc-ro] Cum pot schimba o licenta?

Valentin Cristescu povestealuijester la gmail.com
Mie Aug 5 18:57:33 EDT 2009

Multumesc, cred ca am inteles, desi mai trebuie sa vad cum stau lucrurile. E
vorba doar de o singura persoana careia doresc sa-i permit atat dreptul de a
comercializa si cat si a deriva proiectul, in timp ce restul sa ramana la
licenta initiala. Practic vorbesc de o exceptie pentru un anumit caz. Cum
pot excepta selectiv anumite persoane de a iesi de sub incidenta licentei
initiale si a folosi proiectul pe baza unui contract pe care il negociem
reciproc?

Cu alte cuvinte licenta permite x, y, z, dar daca incheiem un contract
separat licenta nu mai este valabila in cazul nostru, insa ramane valabila
in cazul celorlalti. Evident, nu se pune in discutie exclusivitatea, ci doar
posibilitatea de a comercializa si a deriva.

cu multumiri
Valentin

--
[...]

Un ata?ament HTML a fost eliminat

Mai multe informații despre lista de discuții Cc-ro