[Cc-ro] Cum pot schimba o licenta?

Valentin Cristescu povestealuijester la gmail.com
Mie Aug 5 17:14:47 EDT 2009

Va multumesc foarte mult pentru lamuriri, mai ales ca nu cunosc prea bine
semnificatia licentei Creative Commons.

Inca o intrebare: in cazul in care semnez cu cineva un contract pot anula
prin actul semnat licenta Creative Commons de care s-a folosit pana in acel
moment? Este nevoie ca in actul respectiv sa specific ca aceasta licenta se
anuleaza sau se considera anulata de la data semnarii actului?

cu multumiri
Valentin

--
Proiectul Jester:
http://www.povestealuijester.blogspot.com

*publicati bannerele noastre pe blogul sau pe siteul dumneavoastra
*recomandati siteul
*alegeti wallpaperele noastre pentru computerul de acasa si cel de la
serviciu
*salvati fisierele pe un CD si oferiti-l cadou
Un ata?ament HTML a fost eliminat

Mai multe informații despre lista de discuții Cc-ro