[Cc-ro] Cum pot schimba o licenta?

Mihai Amariutei mihai la ambra.ro
Mie Aug 5 14:58:14 EDT 2009

Desigur, in calitate de autor puteti sa va distribuiti opera simultan
sub oricate licente diferite doriti.

Si puteti schimba oricand conditiile sub care va distribuiti opera - dar
nu puteti schimba conditiile  pentru copiile deja distribuite.

E mai bine insa sa puneti doar licenta noua, ca sa nu apara confuzii.

Eventual adaugati (pe site/blog/etc) o notificare privind modificarea
conditiilor de licentiere, ca sa fie mai evidente pentru cei care au
preluat opera sub vechea licenta si ar putea sa nu observe ca pot
dispune de conditii mai permisive sub noua licenta.

Mihai
IANAL