[Cc-ro] ultima sansa pentru corecturi

Bogdan Manolea bogdan la legi-internet.ro
Mie Iun 18 11:01:47 EDT 2008

Salut !

Aproape am finalizat procesut de implementare a licentelor CC in Romania.

Cei de la CC ma roaga insa sa avem cit mai multe priviri independente pentru
o corectura gramaticala si ortografica asupra licentelor in sine, pentru ca
dupa ce se lanseaza, chiar daca este si o virgula eroare - acestea nu se pot
modifica.

Asa ca, va rog frumos daca aveti timp sa va uitati putin pe text si sa imi
spuneti daca vedeti niste erori ce trebuiesc indreptate.
Mai jos aveti linkuri catre toate licentele.

Cum textul este cam acelasi intre licente, daca vreti sa vedeti numai 2, va
rog uitati-va la
http://staging.creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ro/legalcode
http://staging.creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/ro/legalcode

In acceasi ordine de idei, daca aveti si mai mult timp si vreti sa va uitati
si pe traducerea de pe site puteti sa vedeti la:
http://creativecommons.org/license/?lang=ro
+
http://staging.creativecommons.org/licenses/by/3.0/deed.ro
http://staging.creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/deed.ro
http://staging.creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/deed.ro
http://staging.creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/deed.ro
http://staging.creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/deed.ro
http://staging.creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/deed.ro

Dar astea se pot modifica si ulterior.

Mersi
Bogdan

Mai multe informații despre lista de discuții Cc-ro